Sista onsdagen i månaden juni blev regnig. suck!

Onsdagen den 30 juni!
Juni har börjat nå sitt slut, igen.
Förvånad över att det är juli redan måste jag säga.
Sommaren går alltid en smula för fort.
Och idag stämmer till och med fortsättningen
"Sommaren är kort det mesta regnar bort"
Vilket är lite av en besvikelse.

Jag vaknade vid halv tio och kände på mig att jag troligtvis hade gjort bäst i att fortsätta ha rullgardinen nere och bara fortsätta sova. Men duktig flicka som man måste vara ibland, kände jag mig tvungen att ta tag i dagen eftersom ett besök på vårdcentralen väntar! suck för det förövrigt. (andra dagen i rad!)
När jag såg regnet kändes det dock tungt.
Lite som att ögonlocken for ner istället för rullgardinen.
Dags att bli mer positiv.
Jag ska göra mig frukost och dricka världens största te.
(favorit te, grönt te med tranbär, rekommendation på gång)
Sen dra sig mot vårdis för nya prover och sen kanske fortsätta läsa min nya bok.
Låt den rätte komma in läser jag.. har dock inte riktigt kommit in i den.
Ledig idag trots allt.
Nå väl är det enda jag har att tillägga.
Nå väl, ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0