Söndagsångest i all sin prakt

Huvudet brinner, jag låter som två karlar och luktar förmodligen inte särskilt gott.
Men vi hade kul igår iaf.
Samma sak som alltid sker, skedde även denna gången.
Jag blev trött för att jag blev full och jag hade roligare på förfesten ;)
Så går det jämt. Slutar med att man går hem långt innan krogen stänger.
Vaknade idag med prick noll vätska i munnen.
Jag funderade ett tag om jag var död.
Det är jag inte.

Idag blir det att slicka såren och ta det lugnt.
Förmodligen ha lite söndagsångest eftersom att jag ska till arbetet imorgon.
Det känns lite annorlunda den här gången.
Jag har ju som vant mig vid min ledighet ;)
Normalt sett skulle ju arbete höra till det normala som sker varje vecka.
Nu har ju min arbetsnivå legat rätt jämt på noll.
Dags att shape up.

Kommentarer
Postat av: åsa

lycka till på jobb!

2010-06-07 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0