Två dagar kvar..

..till min efterlängtade ledighet.
Jag fick just kroppen fyllt av hopp när jag gick in på Lulebo.
14 lediga lägenheter i Centrum, Fatta i Centrum.
Typiskt nog kostade den billigaste typ 8000 plus lite mer..
Om inte Lulebo kan tänka sig gå ner till halva priset är det nog lite dyrt för mig ;)
(och det vet vi ju inte kommer hända!)

Vilka andra fastighetsbolag finns det med hyresrätter i stan?

Idag har jag arbetat från 08.30 till 14.00.
Lagomt kort och skönt pass enligt mig!
Nu när jag kommit hem sitter jag och kämpar emot mina lustar.
Det är inte efter något barnförbjudet eller något sött.
Utan tro det eller ej.. Ifrån att MÅLA NAGELLACK.
Ett seriöst beroende av dessa produkter har dykt upp.
Jag känner mig naken och jaa lite tom utan nagellack.
Inte tom i själen såklart. Men tom på händerna.
Samt ruskigt rastlös.
Och om man är rastlös kan man ju.. jaa måla naglarna.
Vi får se hur länge mitt uppehåll håller i sig.



peace out.

Kommentarer
Postat av: åsa

mina grannar fick sin lägenhet efter bara 2 månaders bospar i hsb. en tvåa! :) håll tummarna

2010-06-17 @ 22:31:09
Postat av: Elin

Neeej shit va nice :D jag vill bo där mest av allt faktiskt. vore perfekt!

2010-06-19 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0