Verkligheten kommer i kapp. PANG!

Söndagsångesten igår var total.
Kan delvis ha berott på att jag var bakis.
Dels kan det faktum att jag varit took ledig på senaste tiden.. (fyra månader)
haft något med saken att göra?

Jag spenderade min sista "sommarlovs" kväll med att se på film med Ante, mi love!
Vi såg sista filmen i millenium triologin. Dvs luftslottet som sprängdes.
(och jaa jag vet att det inte ens är sommar än)
(trött på norrländska sommaren som inte är som det borde)

Idag steg jag upp i hundraåttio km i timmen! ;)
Jag praktiskt taget sköt iväg från sängen på morgonen.
Väckerklockan har jag ju som vant mig av.
Men så var det äntligen dags igen..

Arbete på Golfkrogen i Rutvik, here I come!

8 timmar senare sitter jag i mitt rum och funderar över hur det ska bli en stor omställning nu när jag ska jobba 12 dagar i rad.. jaa, det ska sannerligen bli något annorlunda.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0