6 dagar kvar!

Idag vaknade vi till daligt vader.
Vi sov lite langre an tankt och missade var gratis frukost.
Det gjorde inte sa mycket.
For forsta gangen pa nastan 4 manader at jag grovt brod till frukost.
Det kandes bra!

Vi hyrde en vespa nar strandhang inte var ett alternativ.
Tog den till Phuket town.
Vi sokte upp nagra shoppingcenter.
Det enda samre an det andra.
Till sist hittade vi till central festival och fick lite shopping gjort.
Stundtals pa vespan har vi bade blivit vilse och drankta i regn.
Men vi hade en bra dag anda!

Pa kvallen har vi varit pa en seafood restaurang nere pa Kata och atit prawns.
Nu ska vi snart traska till starbucks och dricka nagot gott.
Det ska bli spannade att se hur lange man haller ut ikvall.
Eftersom att det ar championsleague final och sa tankte jag.
Ante ar ju sugen och jag kanner mig bara en smula tveksam infor chansen att mina ogon ar uppe kl. 01.30!
;) Vi far val se!

Grilla pa och njut av varmen!
Vi ar INTE ett dugg avis.



(det var en fett logn dock)


Elin och Andreas



Kommentarer
Postat av: mamma A-L

värmen är på väg att dra. dock säger rapporten att det nästa helg ska lysa en sol över Luleå och då i synnerhet Sunderbyn... : )

Entrecoten från grillen smakade mums och tårtan med.....Det vita vinet har gjort mig sömnig så nu är det till att göra nåt som får en att piggna till... förslagsvis gå ut i trädgården ett tag.

Där finns det gott om jobb !

Kram!

2010-05-22 @ 17:37:01
Postat av: Sara

Ja, nu är det mulet och rätt kallt igen men det var kul så länge det varade ;) Känns nästan overkligt att ni snart är hemma, det ska bli så hilma roligt att se er igen! Det blir mycket vin kvällar på balkongen, åå vad jag längtar! :) Kramar!

2010-05-22 @ 17:50:53
Postat av: Elin

jag langtar till din balkong Barry :D och hemresan kanns faktiskt riktigt nara nu och det ar inte helt fel!

2010-05-23 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0