Dykcertifikat check!

Idag klev en trott Ante upp redan 05 nagot.
Sjalv lag jag alldeles i nattmossan i sangen for vidare fyra timmars somn.
Det var dags for teoriprov imorse, verkade ha gatt alldeles ypperligt!
Sedan hade dom tva dyk pa eftermiddagen.
Ante har verkligen trivs som fisken i vattnet.
Det var verkligen bra att han tog tag i det.
Man ser i hans ogon nar han kommer hem att det har varit toppen.
Jag har fatt berattat om platserna och fiskarna dom sett.
Men jag tror han far beratta om det sjalv nagon dag..
Eller nar han kommer hem! :)
Hur som helst har han iaf Open Water dykcert nu :D woho!

Sjalv har jag solat, last bok och tagit det mest lugnt pa stranden.
Lunchat med min dykare och sen traffats igen till middagen.
Det har gatt bra att vara ensam, har traffat mycket folk pa stranden att prata med.
For solbrannan har ensamheten varit toppen ;)

Ikvall ska vi se en film fran deras dyk, om 20 min faktiskt!
Ska bli riktigt spannande, jag vet att Ante ser fram emot det massor.
Sen blir det att ta nagra ol och umgas med ovriga dykare skulle jag tro.
BBQ pa stranden ska vi aven fa in under kvallen.
Imorgon byter vi boende och stannar nagra dagar tva eller sa kanske och turistar Koh Tao lite mer tillsammans.
Sen Koh Samui!

Dags att springa ner till en forvantansfull sotnos som saker vantar!
Hoppas er valborg har varit toppen!
Kramar
Elin och Andreas


Kommentarer
Postat av: mamma A-L

ni verkar trivas..... : )

Valborg här hemma=ruggig och kall. Hoppade över majbrasan av ren bekvämlighet med konstaterande att det "finns dåligt väder".

1 maj tåget blev i alla fall välbesökt trots regn , dock några instrument fattigare...

Nu skiner solen i Sunderbyn och en lång arbetsdag väntar

Kram på dykare och soldyrkare!

2010-05-04 @ 07:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0