fortsatt superbra pa Koh Tao!

Hej alla glada!
Vi fortsatter att ha det toppen pa Koh Tao.
Solen har lyst idag och vi kanner oss lite trotta efter en dag i solen.
Kan aven beror pa att vi hade en utgang igar samt en ovanligt tidig utcheckning imorse.
Efter den klara dykkursen har vi hangt lite och festat med Antes dykpolare!
Ett riktigt trevligt gang faktiskt..

Solnedgangen har pa Koh Tao ar helt perfekt.
Varje kvall forvandlas himlen till en vacker blandning av massor farger.
Det ar sjukt fint!
Varje kvall verkar dessutom mer stjarnklar an den andra.
Igar tror jag att jag sag varje stjarna som finns tydligare an nagonsin.
Vi at god BBQ med ett annat svenskt par och maten var riktigt bra.
Smakade nastan som hemma! Med bakpotatis och allt.
Inte daligt..

Imorgon funderar vi pa att fara till en o och kolla oss runt lite.
Beroende pa vader och ork.
Det ar det som ar sa underbart har..
Man far se.
Inga krav och inga planer.

Alla hundar har ar sa sota.
Det kryllar av dem och det finns en risk att vi inte kommer hem ensamma! ;)
Dom ar for gulliga och valdigt sallskapssjuka.
Dessutom ovanligt frascha och helt skabbfria vad man kan se atminstone!!
Kramar
Elin och Andreas


Kommentarer
Postat av: Sara

Åå så fint och vad ni är fina.. och bruna! :D Jag tror jag skippar pressandet på sun tan, jag har ändå ingen chans ;D Vi köpte diskmaskin i helgen, aldrig mer hand disk..tjohoo!! Massa kramar!

2010-05-04 @ 12:56:28
Postat av: Frida

Va fina ni är! :D Ser helt underbart ut! :)

2010-05-04 @ 18:00:44
Postat av: Elin

tack ladies :D

vi har det toppen!



hehe nice med bade bil och diskmaskin..

living large!

2010-05-05 @ 06:31:19
Postat av: pissan

va bruna ni har blivit=) hoppas allt är toppen på Koh tao =) Här börjar värmen titta fram med små steg, men pissan ska nog göra som sara, Sun Tan nästa =) Saknar er båda massor..

2010-05-06 @ 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0