Hemma igen!





Efter en massa flygtimmar så landade vi på Luleå air port igår kring 21.
Känslan att åka ner för rulltrappan och se ansiktet på dem man saknat mest går inte att beskriva.
Så det skippar jag.

Fyra månaders resa har varit helt underbart.
Bättre än vad jag någonsin vågat ana.
Min resekamrat har sköt sig excellent.
Dessutom är han riktigt snygg ;)

Nu har jag massor med packning att ta hand om.
En tatuering att smörja in.
Ett trött huvud att vila.
En mage att fylla med mat som man tycker om från förr!
Massor av rara bekanta att träffa.

Nu dags för sommarens första grillning för min del.
Nice!

Kommentarer
Postat av: mamma A-L

En sista blogg i bloggen ! För min del alltså! : )

Du behöver inte beskriva känslan i rulltrappan....undertecnad vet! Jag var där och jag kände!!! Ni kan inte ana hur lugnt en mamma sover när barnen vilar i sin säng där hemma : )

Kram och välkommen hem!

2010-05-29 @ 19:53:21
Postat av: Hanna (cissis kompis)

välkommen hem :) har kikat in här lite då och då. Vi ses kanske i sommar!

2010-05-30 @ 10:55:16
Postat av: Elin

Jag hoppas absolut att vi ses i sommar Hanna! :D

2010-05-30 @ 16:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0