Imorgon Phi Phi!

Idag har vi legat pa stranden hela formiddagen.
Solat och spelat lite strandracket.
Tills pulsen gick upp, vilket inte tar manga minuter i monsun hettan markte jag ;)
Mest har vi suttit med nasan i vara bocker.
Inne pa dom sista nu, ratt lagomt med tanke pa att vi snart kommer hem.
Jag (Elin) laser The dirt for tillfallet.
Motley Crue for en att undra vad i hela friden som gatt snett.
Nar man lever som dom gor.
Det ar helt klart underhallande!
Ibland kanner jag att jag blir sur over hur fruktansvart dumt dom beter sig.
Och sen tycker dom att dom ar coolast i varlden.
Jaa det ar sannerligen nagot man skulle kunna prata om laange.

Igar hade vi mys kvall, restaurangen pa vart hotell ar jattemysig.
Efter middagen tog vi och tande ljus och fyllde tva glas vin och gick och satte oss pa stranden.
Vi var helt sjalva och satt och beskadade askan som lyste upp hela himlen.
Varje kvall nu kan man se aska.
An sa lange har den inte varit over oss.
Men det kommer sakert det med!

Imorgon beger vi oss mot Phi Phi islands.
Kanske blir dar en vecka eller nagot sant.
Innan vi drar till Phuket.
Och sen hem! Jissses va konstigt.
Vi kollade just pa bilder fran Lulea.
Vilken CHOCK! :D vi trodde pa nagot vis att det skulle se ut som i Januari..
Men tydligen verkar ni har lite var!
Vi langtar bara hem liite mer nu.
Ses snart.


Elin och Andreas


Kommentarer
Postat av: mamma A-L

nä, nu börjar det bli fåningt ! Ingen annan som vill kommentera! : )

Kram på er! Ses snart ! : )

2010-05-14 @ 11:37:44
Postat av: Sara

Ingen skriver lika bra kommentarer som du A-L men jag kan väl också tänka mig att slänga in en kommentar! :D Elin, upplever du samma känslor som jag när du läser The Dirt? ;D Längtar tills ni kommer hem! Kramar!

2010-05-14 @ 14:44:41
Postat av: mamma A-L

Tack sara , för kommentaren

om kommentarer ( det lät ju kul )

Visst längtar vi väl alla och visst har det gått fort se den dagen ni stod i vår hall och ....föresten det behöver ju inte alla veta!

kram till alla från ett sommarvarmt Sunderbyn! ( Ni skulle se de vita benen, det är bara att göra vågen )

2010-05-14 @ 18:41:35
Postat av: mamma A-L

Tack för kommentaren om kommentarer ! ( OOPS, det lät ju kul och konstigt )

Tänk vad fort tiden gått. Det är inte länge sedan ni stod här i hallen och...föresten det behöver inte alla veta : )

Kram från ett sommarvarmt Sunderbyn ( ni skulle de vita benen, de är värda vågen )

Kram!!

2010-05-14 @ 18:44:08
Postat av: mamma A-L

oj, det kom inte in första gången så jag försökte memorera vad jag skrivit. Därav de inte identiska inläggen .

Kram igen! : ) : ) : )

2010-05-14 @ 18:45:35
Postat av: mamma A-L

oj, det kom inte in första gången så jag försökte memorera vad jag skrivit. Därav de inte identiska inläggen .

Kram igen! : ) : ) : )

2010-05-14 @ 18:45:36
Postat av: Lisa

Haha, i mitt huvud tänkte jag att det skulle vara höst här, jag har ju redan haft 3 månader sommar. Men tack och lov så är det inte fallet!



Luleå har varit alldeles ljuvligt senaste dagarna faktiskt, speciellt idag. 20 grader varmt och solen som aldrig går ner, gotta love it!

2010-05-15 @ 02:47:50
URL: http://klmn.blogg.se/
Postat av: Elin

Mamma du gar los i bloggen, det gillar vi :D

7 kommentarer har jag aldrig fatt! Fram tills nu dvs ;)



Sara, riktigt sa kanner jag faktiskt inte.. jag blir mest bedrovad om jag ska vara arlig. Men det ska bli spannande att samtala om det narmre nar jag kommer hem.



Lisa, tur att ingen av oss hade ratt och att det ar var. Later bast sa! :D

2010-05-15 @ 13:38:29
Postat av: bror

kul med phi phi! jävligt fint där. ni måste åka på alla dykutflykter, de har de är det skojigaste man kan göra där. det är också rätt bra party ö, alltså räkna inte med att höra syrsorna om natten. priserna är ganska höga men om man tar en bungalow längra in på ön kan man få boende för typ 600-800 per natt. och i phuket måste ni dra till fiskrestaurangerna alldeles vid kata beach grymt bra. ha så kul.

/bror

Postat av: Elin

hehe David du har sannerligen ratt :D

Bungalown vi bor i nu ar for 600 igar var det rum for 800. Samst sang dock, vi byte!

Nagra syrsor horde vi inte igar men en den party trots att vi bor langre in pa on som du skrev. Vi har inte bestamt oss om det blir karon eller kata! Men jag var ju pa Kata forra aret och det var inte daligt med fisk dar :D restauranger vid stranden, stoort plus. Vi saknar dig DAVE!

2010-05-16 @ 17:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0