Vespa utflykt i Phuket!

Inatt vaknade vi av varldens small!
Askan gick ordentligt utanfor fonstret.
Jag (Elin) blev nastan radd och krop over och ville halla hand som ett litet barn ;)
Sa kan det ga nar det smaller mitt i natten.

Dagen har vi spenderat med att hyra vespa.
Solen har stralat och regnet fallit om vart annat.
Vi har kollat in Kata Noi, en strand.
Badat i det storsta vagorna vi nagonsin varit ut i.
Jag kunde knappt ga ut hogre an till knana utan att bli ivag kastad som en liten vante.
Ante vagade sig ut langre i vagorna men sag lagom omtumlad ut nar han kom upp.
Vi for aven till en view point och tog kort pa Kata noi, Kata och Karon beach.
Fint, dock molnigt ;(
Ante hade varit dar forut och jag hade bott pa ett hotell langst vagen sa vi kande igen oss!
Sen tog vi oss en latte och en mocha och chillade lite.
Efter det for vi och at lunch langst bort pa Karon och gick pa en marknad en svang.
Det var ratt typiskt turistigt och lagomt spannande.

Ikvall blire att ta sig till Patong.
Mera turistigt och mera forsaljare.
Vi tankte dock att vi passar pa att utnyttja var vespa till max :D
Nu stralar solen, hoppas det haller i sig!

ONE WEEK LEFT!
Kramar
Elin och Andreas

Kommentarer
Postat av: mamma A-L

även här har det åskat, men inte är det som åskvädren där borta.

I morgon är det Sunderbydagen och jag och mina kompisar kommer att finns på plats för att bjuda på fika och samtala med folk.

Värmeböljan har övergivit oss och det är fint, varmt väder men inte tropikvärme : )

ser fram emot helg och ledighet Mest av allt ser jag dock fram emot att ni kommer hem!

Kram från Sunderbyn!

2010-05-21 @ 16:06:58
Postat av: Pappa Roland

Skont att hora att ni strax är hemma. Jag har det lite stressigt med att fa ihop Parlan innan ni ar hemma. Jag har idag kopt var 5:e SAAB, den kallas Bruno och ar lika gammal som mamma och jag tillsammans. Kram Pappa

2010-05-21 @ 19:18:55
Postat av: Elin

En femte bil eller? Som ar hundra ar gammal?

Kan val inte vara en bil inte..

Stressa inte ihjal dig med parlan!

Jag borjar ju jobba forst den 7 juni!

Det loser sig nog!

Kramar

2010-05-22 @ 11:32:27
Postat av: mamma A-L

...det saknades ett " har varit " före ordet tillsammans : ) Nu ska vi grilla entrocote. Cissi och levi på väg till byn för att avnjuta middag på Storskiftesvägen :

Kram till er! Ses om mindre än en vecka....tjohoooooooooooo

2010-05-22 @ 15:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0