får det lov att vara en liten mustasch?





lördag mi love lördag!
förmiddagen spenderade jag på vift med syster, mor och karl.
vi for till piteå och shoppade lite.
jag kom hem med denna schysta mössa bland anant.
köpte även en till mössa, en mysig kofta.
fuskpälssjalen på nedre bilden samt glöggkoppar och lite annat smått och gott.

på ett litet tag kommer Sara och Daniel förbi.
då blir det middagsdags och handling.
vi får se vad för gott vi hittar på!

Vet ni vad! Förbered er på chock!
Idag såg jag och Ante en man i piteå med hitlermustasch!!
jag kunde verkligen INTE låta bli att stirra.
jag petade intensivt ante i sidan och sa: ser du vad jag ser?
det gjorde han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0