onsdag 17e

onsdagen snart till sin ände. har varit en vanlig flitig dag på skolan.
jag och tina intog hyllan kring åtta och blev klara vid fyra.
samma lika varje dag. men det går faktiskt framåt.
och idag konstaterade vi till och med: detta är ju faktiskt rätt så kul.
idag måste jag säga att vädret gjorde mig lite besviken.
minus sjutton är faktiskt mer än vad jag mäktar med i november.
jag har aldrig haft så långt hem från busshållplatsen vid shell till min dörr på knöppelåsen.
det var frusna lår som pinnade på sista biten.
sen hjälper det INTE att jag bär med mig två väskor (en med böcker)
plus en dataväska.
har just varit på kalas hos tobaf som fyllde 23! grattis igen! :)
sen handla mat.
vi köpte glöggkryddor och tillbehör.
blir till att göra hemgjord glögg någon dag på lite rödvin.
mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0