tar helg!



tjing tjong!
dagen påbörjades på bästa sätt.
jag sjöng trettio olika egen påhittade versioner av tre små apor hoppas i sängen.
Det gjorde att jag fick en toppen start på dagen!
sen drog jag till skolan och träffade tina där kring tio.
vi pluggade, åt lunch, köpte biljett till julsittningen den 10e :)

nu sitter jag hos lilla syster och tittar på när hon julpyntar!
hon har fått en espressomaskin av mor och far som stod och dammade.
jag har gjort en egen latte som med massa kakao. mmmm..
nu njuter jag av att min helg börjat!

länge leve helgen!

ps. för er som inte röstat på tina än!
gå in här och rösta NU!
hon är värd en resa!
sprid gärna budskapet ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Dricker du kaffe elin?:P



Härligt med budskapet.

Längtar tills imorn==)

2010-11-25 @ 17:46:54
Postat av: Elin

ibland gör jag faktiskt det ;) men det är mycket sällan!

2010-11-25 @ 18:56:13
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0