tisdag!





denna aftonen är ett rent nöje.
jag har lite pyssel på gång och jag älskar mina nya skor tekoppar.
dock inte den på bilden, för det är inte min.
men min är minst lika stor och snygg ;)

idag har jag varit i skolan, tränat (yes sir!) sen har jag ätit indiskt med min karl.
efter det tog jag en mandarin som jag andades in.
nu (ursäkta språket) har jag mycket obehagliga hick/rapar.
huuu..

vi hade förresten vår handledning idag.
kanske inte blev en succe, men vad gör det?
det finns inget ont som inte för något gott med sig.
vi är inte mindre kloka, bara lite mer upptagna ;)

tjiing

Kommentarer
Postat av: ida isaksdotter

sv: ja alltså, det är ju bara baksidan än så länge. men det bådar gott. jag är väldigt förväntansfull.



hur går det för dig med examensarbetet? jag är smärre skräckslagen.

2010-11-17 @ 13:55:16
URL: http://isaksdotter.blogg.se/
Postat av: åsa

ungefär som jag då... lite mindre klok. lite mer upptagen.

2010-11-17 @ 14:58:44
URL: http://asawaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0