101010



Igår var det dags för inflyttningsfest.
Först på dagen sa jag hejdå mitt mitt långa hår.
Nu är det kortkort i nacken och lite längre fram till.
Är grymt nöjd, Elina på Gossip gjorde ett himla bra jobb :D
Sen blev det middag med syskonen.
Efter det kom alla gästerna.
Det blev en trevlig tillställning och sen rockade vi loss lite på olivers dansgolv.
Bland tanter och svettiga gubbar i slafsiga kläder.
Men vi hade faktiskt kul ändå, benen var lite som spagetti efter dansandet.
Sov som en prinsessa!

Joo, idag är det ju 101010. datum alltså, det ni.

Så till min nya frisyr igen. Detta blev EFTER-bilden.


Bild framifrån kommer kanske också så småningom.

tjing och kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Fint det blev, men mängder av hår är borta. Vågat gjort juh! Väntar med bild på framifrån då..:-)



:-)

/Elin

2010-10-10 @ 17:45:49
URL: http://thebeginningofourlife.blogspot.com/
Postat av: Elin

Tackar tackar :D Det kommer snart! Måste bara ta en först hehe

2010-10-10 @ 18:57:51
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0