171010 söndag

har universums matkoma efter att ha skickat in ett big mac och co i express fart ner i min tomma mage.
tänker på lilla syster som ligger på 31an och har ont. (lite digital kärlek till dig sötis ♥)
har lite söndagsångest och läser poesi jag skrev på högstadiet. hehe hysteriskt men sådär lite lagomt söt och oskyldigt. det mesta skulle jag aldrig någonsin låta någon läsa, men man är ju av ohejdad vana öppen som en bok så here we go.. lite annorlunda söndagsläsning, varsågod.

Jag tuggar gummi och tänker på en prins

Fast prinsen sitter inte på en vit häst

Och hästen springer inte mot mitt slott

Föresten så bor jag inte i ett slott

Och förövrigt så är han ingen prins

Fast likväl tänker jag på honom ändå.


ha en bra söndagkväll älskade ni ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bara att sadla om Elin... din framtid som poet är redan utstakad. Nobelpriset 2028 väntar....

Vilken talang...! : ) Har redan läst den 3 ggr, är inte det ett tecken så säg.. ; ) Du fick ju dessutom din prins om än det tog ett tag!

2010-10-17 @ 17:23:32
Postat av: Elin

Jag vet! Men det var det lätt värt att vänta på! :) Den som väntar på något gott...

2010-10-17 @ 17:27:39
URL: http://detarelins.blogg.se/
Postat av: Sara

Åå, vad gulligt skrivet!! :D

2010-10-18 @ 07:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0