231010 lördag

jag fattar inte varför jag är så himla trött hela tiden.
jag gäspar i snitt 100 gånger om dagen så pass hårt att en konversation måste avbrytas eller en konstigt blick utbyts med en främling eller närstående.
jag har aldrig i hela mitt liv vara såhär trött under en utdragen tid ;) vad an detta?
igår hade vi trevlig kusinkväll har i lägenheten. nu har vi just kommit hem från antes kusin barns dop!
så söt lilla alicia, dopet var jättefint.
snart blir det 18 års fest.
och vet ni vad?
jag fick en blomma idag från bellis. ett blombud med andra ord.
blev mäkta stressad över vem som skickat dem ;)
det visade sig vara lulebos värd och min stress inför eventuellt okända beundrare var helt i onödan ;)
hehe

Kommentarer
Postat av: cissi

Inte var dag de kommer blombud ;)

2010-10-23 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0