alla tiders va?



Jag och Sara påväg till fördrink hos Charlie. Det är faktiskt alla tiders.
Vi hade sjuukt kul.



"Jag hade trivits bra!"
"Jag känner någon som känner någon i bandet"

Det är också alla tiders för den delen ;)



Jag, Sara och Lotten for på afterwork på Olivers ikväll.
Det var riktigt kul. Vi åt gott, drack massor av vin och dansade tills svetten lackade.
Nu sitter jag hemma i min vrå och nyktrar till och tänker hur sjukt tacksam jag är.

H A R   V Ä R L D E N S    B Ä S T A S T E    V Ä N N E R!

Vi rockade dansgolvet på Olivers tror jag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Det tvivlar jag inte en sekund på! :D Ni såg onekligen party ut på bilderna!

2010-10-02 @ 11:45:39
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, gudars vad roligt vi hade!! Nu har tanterna gjort staden för ett tag framöver :D Ett annat citat till tält bilden var ju "vad skönt det ser ut"..hohohoho! Ja, vilka vänner man har, riktiga pärlor!! Puss och kram!

2010-10-02 @ 12:07:23
Postat av: åsa

fina ni är. saknar hösten hemma. pytttttelite iaf

2010-10-02 @ 17:18:58
Postat av: lisa

snygga ni är! och ni ägde säkerligen dansgolvet!



vi borde ta en teafton hemma hos mig (stan) någon dag! och jag vill gärna komma på inflyttningsfesten!

2010-10-04 @ 19:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0