Har just haft världens bästaste myskväll med min vän Sara!
Vi åt goda skorpor och drack te.
Att sitta i en bekväm soffa med en tjejkompis och prata om allt från himmel till jord..
.. det är det bästa som finns. Jag lovar!





Ni ska få se något jag och Sara skrattade åt gott.
Den är minst i världen? Inte sant?



hoho.. jag kanske har sämst humör.
Men jag är faktiskt uppriktigt road.
Förutom att vi upptäckt hur mycket vi saknar varandra..
.. har vi dessutom återupptäckt mitt hysteriska tv-skratt.
HAHA bara rakt ut helt oväntat och utan förvaning.
Ingen liten fnissning innan inget alls.

Ta vara på dina vänner! ♥
Tjing på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha..stans gulligaste och framförallt minsta hästsvans!! Mer sådana kvällar framöver för det var så mysigt..du+jag+tekoppen+skorpor+tvsoffan = 4-ever ;D Kram på dig världens bästa!

2010-10-13 @ 10:30:41
Postat av: lisa

jag vill också vara med!

2010-10-13 @ 16:38:32
Postat av: åsa

te en tisdag. men tjejer. busigt;) haha. nämen det lät himla trevligt. spara lite skorpor till mig!

2010-10-13 @ 17:04:56
Postat av: Elin

hehe till de brudar som inte deltog kan jag skicka lite kärlek och säga: ni är välkomna :*



samma lika för mig barry 4-ever and ever.

2010-10-13 @ 21:58:58
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0