freaky friday

nu ska jag ha en bra helg har jag bestämt mig.
steg upp 05.30 imorse, det kändes kriminellt.
är det kanske kriminellt, någon som vet?

ajabaja hade isåfall mina nya vänner på praktiken sagt till mig.
men det verkade uppskatta att vi kom vilket alltid är värmande.

nu har vecka tre på praktiken blivit klar. vi trivs.
men gudars så skönt det ska bli med helg.

nu dags att ta täcke, kudde, godis och te under armen och gå och sova en stund.
inte för att tant ska vara särskilt mycket i fart ikväll.
men det kan ju vara kul om man orkar se något på tv efter nyheterna ;)

Den sista bloggaren kanske några tänker ;) jag sa aldrig blogg. men om man aldrig utvecklades och förändrade skulle man fortfarande sitta på kanten till sandlådan och gör sandkakor med sina väninnor istället för att som vuxen gå ut på dans eller något liknande. Så jag glädjer mig över min utveckling och nu kändes det som att det var dags. Men min stundande resa och allt sånt.

imorgon ska jag nog sätta i lite slingor igen.
så jag får såhär blont och fint hår.
sen tänkte jag gå crazy med lite bruna eyebrows.

tjing tjong långkalsong. (joo jag använder faktiskt långkalsonger nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0