!

 

 

Jag ligger på mina knän och städar.
Att man var nyduschad verkar inte räknas längre.
Solen lyser in i min lägenhet och jag tror jag kanske döör i svett.
Men jag inser samtidigt den lite bisarra insikten.
Jag älskar att städa (särskilt när jag har studier att göra!)

(får dig som inte vill läsa om mina politiska åsikter sluta nu..)

Jag tycker att alla ska rösta den 19e.
Oavsett man håller med mig eller inte.
Men jag hoppas många röstar som jag, på den rödgröna.
Jag vill ha ett Sverige som jag kan vara stolt över.
Där ALLA har det bra och där vi värnar om ALLAS välfärd.
Inte bara det rikaste.

Att ha det bra kan inte vara något för endast några!
Jag tycker faktiskt om att betala skatt och bidra!
Tänk att jag har det så bra att jag kan det.. DET är inte dåligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0