I'm gonna miss u.

Har spenderat en hel dag i skolan idag.
Det var bra gjort av oss alla som flitigt jobbade på.
En heldag på universitetet är lite jobbigare än vad det låter tycker jag personligen.
Å andra sidan blir vi upplysta och det är aldrig helt fel ;)
Det tynger mig fortfarande det här med examensarbetet.
Men jag ser samtidigt fram emot det.
Dessutom känner jag mig trygg med min kompanjon.
Jag tror på oss, att vi kan göra det asbra!
Vore dessutom totalt slöseri med tid att stressa upp sig nu.
Finns det gott om tid för att göra senare i vinter.
När det liksom mer behövs!
Ikväll ska jag och äta middag på restaurang med några tjejkompisar till mig.
Åsa ska flytta till Italien och plugga ett tag.
Som tur är kommer hon hem snart.
(Joo jag vet att det kanske inte är så himla snart men det känns rätt bra att tänka på det så, ellerhur?)
Jag kommer sakna henne massor. Även om man hinner ses så enormt ofta när alla är hemma så ses man verkligen mycket mindre när folk inte är hemma. Lisa ska ju också med så jag vet inte riktigt hur jag tänker om detta. Är det verkligen helt ok att alla drar? ;) Jag vet ju att jag själv är en "dragare" men nu blev det lite jobbigt. Tycker ju som om att omge mig med mina vänner. Fast ska sanningen fram är jag aspeppad för eran skull. Italien kommer rocka och jag kommer vara lika avis som deppad över att ha er bortresta.
Kommer iaf sakna er båda i höstmörkret här hemma, avundsjuk eller ej.
Dags för te! Ses ikväll my lovely friends

Kommentarer
Postat av: Sara

Tomt blir det! :(

2010-09-03 @ 08:08:38
Postat av: åsa

ja jag kommer sakna mina fina vänner här också. och sen nån gång i framtiden när jag hamnar i sthlm så har du lite närmre attkomma och hälsa på mig. pusss

2010-09-03 @ 10:07:42
Postat av: Elin

satt och drömde mig bort till italien igår kväll..

hmm. va trist. tur att du kommer hem!

stockholm det är betydligt närmre!!

2010-09-03 @ 10:20:48
URL: http://detarelins.blogg.se/
Postat av: lisa

lite kul att det är du som har varit borta längts... två långresor ju! (mina 2 långresor var ju "bara" 3 månader vardera)



jag är skitpepp inför italien! och jag blir ju inte borta så länge i alla fall, kommer hem efter en månad! men luleå kommer vara tomt utan åsa, ja..

2010-09-05 @ 14:57:52
Postat av: Elin

I know ;) jag är verkligen INTE bättre själv hehe



men det kommer bli tomt utan er båda.

2010-09-05 @ 22:43:18
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0