Sunday

Goddag söte du.

Igår var en bra dag.
Vi tog tag i en massa ärrenden.
Vår shoppinglista var lika långt som ett stoorhandlingskvitto på ikea.
Vi tog oss ut och iväg och såg till att den blev kortare.
Det blev en del grejs, mest sånt vi faktiskt behöver.
Sopkorg, duschhyllor, vattenkokare, sockar osv.
Sen även lite som vi ville ha.
Nya gardiner, en ny tv (32 tum) och lite sånt trevliigt.

Sen vare myskväll och besökare i vår lilla lya, trevligt det med!

Idag är det mulet jag har försökt mitt bästa och engagera mig i skollitteraturen.
Men sisådär resultat. Har tokplöjt igenom cirka 50 sidor innan det tog totalt STOPP.
Nu ska jag se idol och fisa i soffan.
Sånt som jag gör allra bäst.

Fridens liljor på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, det är det som är så härligt med dig, man kan verkligen vara sig själv under våra soff kvällar! Som för övrigt är alldeles för få nu men det blir mer när denna kurs är ur världen. God natt kramar! :D

2010-09-12 @ 21:07:05
Postat av: Elin

åhh det ser jag fram emot :D

snaart måste vi ha mys i soffan.

med eller utan fis, båda funkar för mig hehe

2010-09-12 @ 21:51:10
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0