Torsdag

Sitter och lyssnar på Melissa Horn.
Har samlat ihop det jag behöver inför kommande VFU period.
Snart kan man säga hejdå till nagellack och fixat hår.
Det nya höstskorna får jag ställa bort och fram med flis, skaljackan och morgonpiggheten!
(Sistnämnda är lite av ett problem)
Sen väntar fem veckors spännande verksamhet i en förskola.
Lärorikt men mindre sömnrikt.

Nu längtar jag till att Andreas ska komma hem så vi kan äta middag.
Vi ska testa ett recept från icas billiga veckan.
Korvstubbar med tomtatsås, svamp och ost. plus makaroner.
Var löjligt lätt.
Mindre lätt att hålla sig borta från det..

Har iaf varit duktig idag. Ska passa på och skryta.
Har tränat, varit i skolan, hälsat på syster, gjort ärrenden på stan, städat och fixat inför skolan.
Klapp på axeln..

Tjing på er. Fredag imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hurtig du är! :) jag åt en enklare konstilation av eran middag, korv och makaroner, en underskattad middag eftersom det är så gott ;)

2010-09-23 @ 19:05:10
URL: http://emmawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0