Vad har vårdcentralen emot lite mänsklig kontakt över telefon?

Har spenderat det närmsta halv timmen med att försöka avboka en tid på vårdcentralen.
Måste träffa min barnmorska en annan dag och få nya mini piller som tar slut typ imorgon suck.
Det är helt otroligt. Jag fick hoppa mellan fyra olika växlar.
Inget hände jag fick ringa upp, lägga på, vänta i onödan.
Betala för allt detta och det värsta är att det enda jag för göra i slutet när jag väl kommer fram är att
TALA IN ETT JÄKLA MEDDELANDE ATT JAG INTE KAN KOMMA, på en telefonsvarare.
Så när inte vårdcentralen lyssnar över min att mina minipiller är slut, så får ni göra det.

Nu är jag less.
Mera mänsklig kontakt över telefon åt folket!
No more prutt dåliga telesvarare som bara kan en sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0