Visst är det tisdag?

Nu är det dags alldeles strax att ta tag i dagens uppgifter.
Men första lite blogg, lite frulle och lite latfis.

Jag är en smula beklämd över mig själv och min lathet.
Jag är fasen den enda på facebook som inte kan skryta om hurtigheter som sker.
Det är ju knappt att jag tar mig ut på en långpromenad särskilt frekvent.
Dags att ta tag i denna totala fysiska lathet innan kroppen är slapp som en liten sytråd.

Igår la jag upp lite bilder från lägenheten.
Av någon anledning försvann den här.

Vad ska ni göra idag?

Eftersom att det bara är mina vänner som läser min blogg så skriver jag det här.
Välkommen till mitt kök och drick te med mig när som helst.
Är sällskapssjuk ;)




Kommentarer
Postat av: lisa

åh så fint! jag kommer när jag kommit hem, för just nu har jag tokmycket att göra!

2010-09-07 @ 10:06:38
Postat av: Elin

du är så välkommen lisa :D

ha en underbar resa!

2010-09-07 @ 11:46:32
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0