26 april

Idag steg jag upp sju och jag har gjort så mycket idag!
tror jag har närmat mig något sorts recept på lyckligt liv
men jag är skeptisk till om jag lyckas hålla mig vaken nog länge ;)

dagens sysslor: skola till lunch, fara till stan, låna en modern klassisker på biblioteket i stan (dödssynden), köpt en laxmacka och en juice, gått långa steg från BOs till solen ute där fritz olsons en gång stod, satt mig, läst bok, byt bok, läst kurslitteratur, bränt mig på ena kinden, träffat camilla på stan, gått runt i affärer, tagit bilen hem, promenerat, hämtat ut nya skor, lagat raggmunkar och bacon med lingonsylt, ätit lika många som ante åt, blivit mätt, städat hela lägenheten. joo och skrivit en skoluppgift också ;) så där ja, nu är klockan sju.




Kommentarer
Postat av: Tina

Ojoj :D

2011-04-26 @ 21:01:21
Postat av: elin larsson- foto&vardags blogg!

gud va fin bild :)

hur har din helg varit? =)

2011-05-01 @ 20:00:53
URL: http://rrocktheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0