27 april

(pga av att bloggen blev seg av filen tar jag nu bort den.. så vill ni se klippet som texten nedan refererar till gå inte på http://www.bigbrother.se/1.2114607/2011/04/27/det_ar_ju_skitobehagligt)

vill du vara lilla eller stora skeden? ;)
jag tycker om den här typen av jätte viktiga och samtidigt jätte oviktiga samtalsämnen.

har tränat idag! woho, första gången på typ tre veckor.
blev fyra kilometer och lite gym, sen sushi och kvällsöppet på stan med brudarna min!
hade dock glömt plånboken hemma så gick hem utan fynd och med skulder.
va lyckat! nu roar jag mig med att se big brother klipp eftersom att soffan är upptagen av
karlar som tittar på el classico..

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får inget ljud på islaget från tv 11. Har frågan med det inslaget att göra? Osett svarar jag : lilla!

Anledning: Gillar desserter! Undviker folk med stor trut!...

2011-04-28 @ 17:10:19
Postat av: mamma

glömde skriva avsändare i förra inlägget! Det var jag !

2011-04-28 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0