3 april

jag älskar helg! så är det bara!
igår var vi tvungna att börja dagen med att ta tag i bilen!
det kanske inte var det roligaste under helgen, men väl så behövligt.
eftersom tjuven hade gjort en del skada innan han/hon lämnade den.

efter det tog vi oss iväg och köpte en inflyttningspresent till två sötisar!
som vi tycker hemskt mycket om! vi fick dessutom krama lite ullor som bonus!

på kvällen var det tags för häng at Åsa's place!
det blev mexikanskt till middag och limepaj till efterrätt.. lika gott som alltid när vi ses!
åsa hade ett coolt te, framför allt en cool teförpackning som jag blev imponerad över! gott var det dessutom och från kanada om jag inte minns fel!





på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!=)då ska jag testa den!

2011-04-03 @ 15:37:59
URL: http://hedvigochemma.blogg.se/
Postat av: åsa

kanada vare! :D

2011-04-03 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0