6 april

kom just hem från pontushallen.
har varit och sett LF vinn mot dolphins.
det var inte igår jag var där sist!
ljuden av att vara på basketmatch glömmer man dock aldrig!
ni som varit på basket kanske förstår!

nu ska jag sätta mig i soffan, dricka te och bara mysa!
igår fick vi äntligen tv11 igen!
jag är förvånad över hur spännande big brother kan vara, lite av en drog.
tur att den enda bieffekten jag upptäckt hittills är ett mindre socialt liv.
inga njur eller hjärnskador registerade än ;) men det kommer väl!

ha det gott!
pusss!


Kommentarer
Postat av: åsa

ja jag längtar till det är slut så du kan umgås med mig igen :)

2011-04-06 @ 21:48:33
URL: http://asawaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0