2 augusti

jag jobbar jag äter och sover och jag har inte mycket mer att säga.
men snart har jag en lång ledig helg, det ska bli jättemysigt.

jag funderar om man borde gå på det där luleå kalaset som alla talar om.
det kanske vore något. sen är ju frågan, fredag eller lördag. nå väl, något att fundera på.


förresten, sedan tycker jag att ni borde göra som jag smsa TIMME till 72970 och skänka 50 kronor till läkare utan gränser som arbetar i afrikas horn med svältkatastrofen. jag mår illa varje gång jag ser en bild om mitt samvete säger mig att om jag har råd att köpa godis tills magen spricker kan jag definitivt göra detta!

Kommentarer
Postat av: Tina

Viste ej vart jag skulle skriva hur mkt jag skänker, får väl kolla på tvreklamen...

2011-08-03 @ 14:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0