25 augusti

jag har varit upptagen med att twittra och facebooka förlåt mig för att jag har syndat ;)
iaf..

jag har kommit fram till något, något jag borde ha kommit fram till för tusen år sedan.
umgås är MILJONER gånger bättre än en tv kväll. tv kvällar är bra när det är som omväxling.
omväxla mig och umgås mera. det gillar jag!

har varit hos åsa och sen lisa och ätit hemmagjorda bullar och pratat om det som är viktigt.
me like a lot. tack för det tjejer.

nu är det en dag kvar sen är jag lång ledig. jobbar en dag nästa vecka så börja paxa mig ;D


Kommentarer
Postat av: åsa

vilken dag glömde du säga... jag är "ledig" måndag och tisdag, en lektion på onsdag....

2011-08-26 @ 09:59:46
Postat av: lisa

jag jobbar dagtid hela veckan men uppskattar spontanbesök eller planerade besök vilken kväll som helst :D

2011-08-26 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0