28 augusti

igår var jag på en trevlig inflyttningsfest och blev otroligt sugen på helkaklat och nytt nytt nytt.
inspirationen flödar ibland och då kan man inte annat än sucka åt sitt gamla lulebokök ;)

idag har jag söndag, men ingen vanlig söndag för jag är ledig imorgon och tisdag!
känns som en mys-lördag. och mysa gör vi, har umgåtts med prins charmig hela dagen.
stadsbesök, fyra klädfynd samt nagellack i höstiga färger. yes! unnar mig idag ;D
bilder kanske kommer sen.. får se om jag ids.

nu  blir det middag med syster och han prins charmig.
röding, vitlöksbröd, mandelpotatis, chili aioli och sparris.





kärlek till er alla! ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fy tusan så gott!!

2011-08-28 @ 20:10:33
Postat av: Emma

Njut av ledigheten imorgon, själv har jag söndagsångest ;)

2011-08-28 @ 21:50:26
URL: http://emmawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0