4 augusti



idag jag har startat min långledighet med att hänga på låset till apoteket med pensionärer.
klippt mig hos vackra Elina på gossip, är lika nöjd som vanligt!
sen bar det av till buf för möte och inlämning av examensbevis.

efter det har jag hängt med lilla syster, vi har shoppat lite, gjort stan i största allmänhet
lunchat på roasters och spelat yatzy och fikat på taket på kungsgatan.

insåg att jag har barnsligt mycket svindel.
jag blir nästan osäker på mig själv att jag inte ska råka hoppa ;)

nu ska jag iaf hoppa i kvällens kläder och äta middag, sen blir det luleå kalaset.
vi ses!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja usch, satt ju på vårt tak en gång, å inte går jag upp igen;p

2011-08-04 @ 23:18:28
Postat av: Elin

då är jag inte den enda med svindel ;) å andra sidan går jag gärna dit igen..

2011-08-04 @ 23:25:59
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0