1 december



idag har varit en riktig mysdag! först jobbade jag 8-12 sen for jag till stan och träffade min favorit Sara på mat&prat där vi lunchade och pratade om allt möjligt. Har jättefina vänner och våra samtalsämnen tar aldrig slut. Är det något jag varit extra tacksam över på senaste är det alla mina bra vänner. en av mina vänner åker till exempel till stockholm i helgen och henne saknar jag redan. En annan vän hade sin första dag på nya jobbet idag och det är ju bara att gratulera :D

Efter min och Saras runda på stan hade jag möte med mamma, vi påbörjade julklappshandlingen för i år och gick och fikade! så nu har jag sprungit på stan i nästan fyra timmar och undrar om jag ska orka ta mig till gymmet? det blåser ju ute och det känns ytterligare en bra anledning att vara lat ;) men jag är ju expert på att hitta anledning. nå väl kvällen är ung, vi får se hur det blir. har iaf köpt papper och pyssel ska börja göra lite julpyssel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0