14 december

idag var dagen då sista bonde söker fru avsnittet gick.
jag brinner lite för detta ämne och ägnar dagens blogginlägg åt detta.
vad tyckte jag då om bröllopet? de verkar lycka och glada. jag är en smula avis.
men det största intrycket var klänningen, smyckerna. tasteless om du frågar mig ;)
men lite gåshud fick jag och tåren var vääldigt väldigt nära, men ändå inte riktigt framme.


nå väl nu vet ni det.. och var det bara jag eller var det inte lite kul att linda grät så mycket, kanske hon blev ledsen när hennes favorit bonde gifte sig med någon annan? ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha..jo så kan det ju ha varit! Stackars Linda! ;)

2011-12-15 @ 07:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0