22 december


en underbar sommarkväll vid hertsöträsk kanske sommaren bästa dag

eftersom att jag bestämt mig att blicka framåt i livet så tänkte jag passa på att blicka tillbaks i bloggen nu här i slutet av året och bjuda på lite bilder från det gångna året. har varit en jävla skit år på så många sätt, men när man tittar tillbaks märker jag att det har varit ett helt underbart år också och det är det underbara i 2011 som ska få lysa lite extra starkt innan vi tar full kraft in i ett ännu bättre 2012.

är ni på? :)


himlen var vacker hela sommaren och rosa hela hösten, kring luleåkalaset var det magiskt

en sak är då säker, himlen här hemma har aldrig varit så vacker som under 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0