4 december

så var det helg igen och den är över innan man hinner sätta sig ner på rumpa och ta det lugnt. fast det är inte riktigt sant men nästan. igår var det lördag som ni kanske också märkt. jag tog mig till mamma och pappa och fixade bilen som jag klantat till mig med här tidigare och så åt jag lite lussebulle! sen blev det middag med jens i stan. vi lyxade till det ordentligt och gjorde ryggbiff, potatis och egen rödvinssås och så drack vi lite vin till det. vi gick även till friends och tog ett glas, verkar som ett ställe att återvända till. kring ett kom jag till lilla syster helt genomblöt från regnet och sov med henne för 07.20 ringde klockan mot ikea. lite lagomt kul att vara på ikea trött och bakis, men jag har mig själv att skylla och tyvärr fanns inte det bordet jag skulle ha men jag hittade såklart lite annat ;)



min och jens goda middag från igår..
hoppas ni får en trevlig andra advent <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0