ett nytt liv?

var just ute på en lång promenad i snön. jag har gjort det till en vana. när jag känner mig rastlös eller när jag vanligtvis hade suttit ner i soffan och pratat om dagen och ätit kakor går jag nu ut i mina varma kläder och känner snön falla mot ansiktet. det är otroligt skönt, ångestdämpande och man känner sig så hel efteråt och under tiden.

just nu sitter jag i sovrummet och känner mig lugn och nöjd. det är lustigt hur något så enkelt kan göra så mycket. låter ju som om jag vore världens lataste människa förr och så är det väl inte. men att fånga snö med ansiktet det är något jag nästan hade glömt bort..


och jag märker knappt att det är mörkt för det syns så många ljusa snöflingor på himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0