sista dagen på detta 2011

jaa då var det dags, att spendera en sista dag i detta 2011 innan det blir ett nytt år och 2012 börjar avslöja sig.

jag har ju redan gett en hint om att årets kanske inte varit världens bästa år.
men samtidigt när jag ser mig runt så ser jag människor ikring mig som är starkare än någonsin och det gäller nog oss alla som haft något under 2011 som känts lite motigt. motgångar kanske förbereder oss för framgångar i framtiden? har varit mer än en i min närhet som fått uppleva smärta och sorg. men låt oss inte glömma alla dessa fina stunder vi haft under 2011. kan inte sluta tjata om hur vacker himlen varit i år. alla sommardagar, vår examen, alla kvällar man varit med någon man tyckte om, tekoppar, samtal, promenader, kramar som betytt något, lediga dagar och stunder av nya insikter. dom hade vi ju inte velat vara utan. så nog är det så att vi faktiskt haft en massa bra ut av detta 2011. och nu känns det onekligen som att det BARA KAN BLI BÄTTRE..

när det gäller det där med personlig utveckling så måste jag säga att jag känner mig lite mindre bitter, lite mer modig och lite bättre rustad för framtiden än tidigare. och det är faktiskt inte fel :D dessutom finns det inte ord nog att beskriva hur mycket jag tycker om mina vänner och det känns verkligen som att vi är närmare varandra nu än någonsin. tack för att ni gör mitt liv helt!


årets sista bild får bli en bild som firar kärlek för är det något värt att fira är det väl ändå det..




Kommentarer
Postat av: lisa

fin du är elin! på alla sätt!



jag ser 2011 som året där pusselbitarna på något sätt håller på att falla på plats, hur jobbigt det än har varit. och nog har vi haft himla himla himla fina stunder också! jag har lärt mig att man inte kan påverka allt utan att man ibland bara måste acceptera läget och tänka positivt.



nu fortsätter vi 2012 med att ta hand om oss själva och varandra! kram!

2012-01-01 @ 16:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0