27 februari

vart är vårsolen nu, är inte trött fast klockan är mycket.
önskar det var sol ute fortfarande, som det är på sommaren.
men då är jobbar man för mycket, skulle göra bort det där med sommarjobb under vintern.
vore något..

ikväll har jag haft en trevlig afton. vi har tittat på sommarklänningar, ätit massor och sett tv.
kanske pga av sommarklänningarna jag vill ha sol?



nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok.
någonstans i pajala sjunger min karl karaoke och har det förhoppningsvis tokigt bra.
saknar honom lite måste jag erkänna.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för ikväll :) Gonatt!

2011-02-27 @ 01:00:17
URL: http://ctandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0