8 januari

jag läste något nyss som gjorde mig så himla glad!
från och med nu ska jag följa Carolina Gynnings blogg mest jämt :)
vilken tjej! hon är sjukt snygg och jag tycker är så grymt att hon tvättar av sig sminket, tar bort löshår och naglar och känner att hon trivs och är snygg och bara sig själv! sen behöver hon ju inte gå runt så jämt och ständigt, men att känna att man duger är viktigt.

har verkligen ingenting emot att göra sig fin (snarare tvärtom) men det är ännu viktigare att känna sig fin.
oavsett.

tycker du ska ta dig en titt själv i hennes blogg!

puss på er!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jo jag har ockwå följt vad hon skrivit å hur de gå rför henne att vara utan smink.. coooolisch..

Nog för att jag känner mig sådär ibland..

typ hyllan utseende ;)

2011-02-08 @ 22:44:29
URL: http://twitter.com/tinoolino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0