Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?

dagens rubrik hade inte kunnat passa sämre.
jag är en smula bakis eftersom att jag och mina vänner hade världens mysigaste tjejkväll igår.
därför bjuder jag inte på någon mat alls idag.
korvmackor för duga under dagen, sen tar jag mig iväg på sushibarbuffe på kvällen.
då är jag endast en betalare och det gills nog inte ;)

men jag kan starkt rekommenderar er att ta er igenom min matupplevelse från gårdagen någon gång.
vi lagade tapas.

ett uppslag på läckerbitar vi serverade oss själva: baconinlindad getost, olver, brie, pesto-kyckling (p-kyckling hehe), potatisklyftor, sallad, parmaskinka rullar, mozarella och då tänker jag främst på den basilika marinerade mm, bruschetta, tsatsiki osv.

jag menar det verkligen, laga plockmat! är värt varenda minuts besvär.
pusss

Kommentarer
Postat av: Tina

iknooow sjuukt gott , mums!

Hörs imorn! = )

2011-02-19 @ 23:27:37
URL: http://twitter.com/tinoolino
Postat av: åsa

aaaaaaahhhh

2011-02-20 @ 13:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0