12 januari

En kylig onsdag, jag ställer klockan och kan inte snooza för första gången på ruskigt länge.
Ett sundhets tecken upplever jag det som, vilket är positivt.
Jag stiger upp i tid, dricker te och ser nyheterna i lugn och ro efter att jag är klar med mina bestyr.
Sen iväg till skolan.

Nu tror jag vi är förbereda så det räcker inför morgondagens opponering.
Ska prata lite på engelska vilket gör mig nervös.
Jag läste en gripande artikel i tidningen som fick mig att tänka om lite.
Har gått och praktiskt taget uppmuntrat en total ångestattack imorgon genom allt negativt prat.
Men nu försöker jag vända om och leva i nuet.


Imorgon har jag och Tina alltså våran opponering och ska gå upp mer vår C-uppsats om inte det var tydligt.
Jisses, ska bli skönt att vara den erfarenheten rikare imorgon kväll!

Kärlek, fred och massa gott te till er alla :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer gå såå bra för er! en lyckospark i rumpan skickar jag ;)

2011-01-12 @ 19:02:57
URL: http://emmawikberg.blogg.se/
Postat av: mamma!

Lycka till!!!! Det där fixar ni!

2011-01-12 @ 20:07:49
Postat av: åsa

om du blir nervös så tänk på mig. jag måste ta allt hela tiden på engelska. och om ingen förstår så måste jag söka ord på italienska.

så lugn. det kommer går GALANT!

2011-01-13 @ 10:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0