5 januari

idag har jag och världens bästaste tinis börjat granska c-uppsatsen vi blivit tilldelad.
den är på engelska och det är freakin' beautiful eftersom att we just love engelska ;)
nå väl, det funkar och det går framåt!

efter lite skolarbete på hyllan tog jag mit till StiL. blev ett gympass och jag ser fram emot ett 2011 med karl-alfred armar. det får bli årets mål, lite lagomt sådär. inte alls för mycket, ingen risk att jag misslyckas ;)

nu en låång dusch, en korvsmörgås och lite chill senare tar jag mig iväg för att ha tjejmiddag.
syster och hennes vänner har gjort sushi!
ska bli gott!

ciao bella!

och åsa glöm inte mig i italien (vet förövrigt inte varför det blev jättesmå bokstäver, det är ingen hemlis att du kommer vara saknad!)

Kommentarer
Postat av: åsa

klart jag inte glömmer :)

2011-01-07 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0