9 januari

vaknade klockan tio idag vilket kändes helt okej.
det kändes inte för tidigt och inte för sent.
att stiga upp tidigare vore som att påstå att jag har massa planer för dagen.
vilket sannerligen INTE stämmer ;) sova längre hade kunnat förstöra eventuella planer som låg öppna.

är rädd att dagen kommer ta en smula seg skepnad. är fortfarande asmätt efter gårdagens middag. vi hade lite gäster över och så åt vi jätteräkor som vi wokade och drack lite vin. mycket trevligt.
tycker att vi ska slå ett slag för spontanthäng med middagar!
det är en smula osvenskt men önskvärt för det!



tjing gott folk hoppas idag blir en kanoners dag!

Kommentarer
Postat av: åsa

vi kanske borde bli lite mer italienska. middagar varje vecka när jag kommer hem!

2011-01-09 @ 11:07:36
Postat av: Tina

Trevlig var det : )

Fina bilder : )

Men jag bländar lite med min vinterhy! Men det är väl så det ska vara! ^^

2011-01-09 @ 14:25:49
URL: http://twitter.com/tinoolino
Postat av: Elin

jaa du kan ju känna dig trygg i att alla andra var rätt så bleka ;) personligen såg jag ut som ett lakan!



åsa, jag tycker det låter som en bra ide!

2011-01-09 @ 15:35:21
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0