17 juli



24 åring



kalasbesökare



finaste farmor



trötta gäster ;)



sista dagen som tjugofyra åring blev en bra dag.
solsken och bortskämd till max med tårta presenter och god mat.
bäst var sällskapet.

igår firade jag tillsammans med mina tjejkompisar. jag bjöd på mat, vilket jag älskar att göra.
sen drack vi lite vin, spelade charader och åt polly och kladdkaka. jag bestämde att vi skulle göra allt som jag älskar. för det är ju mitt kalas och då tänkte jag let's do what I love to do.

har fått fina presenter och är hemskt tacksam.
fick bland annat ett jättesöt kort av några vänner där det stod
"allt är roligare när du är med"
och det är så jag känner för alla som firat mig också. allt är roligare när ni är med.

nu, dags för soffläge och tv innan jag lägger mig och vaknar upp som en
ännu bättre människor och som en ännu coolare kvinna som är 25.

wish me good luck ;)

Kommentarer
Postat av: åsa

jag klarade av att vakna som 25-åring i ett främmande land alldeles ensam. så det här skall gå bra. skulle bli förvånad om du inte vaknade imorgon :)

2011-07-17 @ 22:17:55
URL: http://asawaara.blogg.se/
Postat av: åsa

du har förresten ett likadant linne som kenza :)

2011-07-18 @ 10:29:48
Postat av: Elin

det gick faktiskt bra.. fast jag kände mig ovanligt seg på jobbet.. hmm ;)



jag vet, men jag visste det inte förrän efter jag köpt det.

2011-07-18 @ 16:00:42
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0