27 juli



idag blev en lite kortare arbetsdag så jag passade på att dra med min sambo på ett litet miniäventyr. vi ville vidga vyerna och med tidsbristen i åtanke tog vi oss till soliga boden och åt middag på m/s bränna. vi blev även påkörda av en suv men som tur var var det bara en lampa som rök i den lilla smällen.

för att ha sagt det finns en plats på jorden där solen aldrig ler den platsen heter boden dit vill jag aldrig mer så är jag rätt så nöjd med mitt lilla besök i boden, fanns en del loppisar som vi besökte.
köpte små ljuslyktor som var invirkade, jättesöta. ska visa er någon dag.



jag tog den här suddiga bilden från bordet vid middagen
det är långt ifrån perfekt men ser målat ut och I like it.
jag älskar min app instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0