18 juni

idag har jag varit på möhippa! min allra första möhippa som jag är på
och den var mycket lyckad och trevlig. den blivande bruden för dagen är Cilla :D

vi har spenderat dagen med att för ha en picknick på udden, dit Cilla kom med hjälp av en hemlig agent och en rosa tråd, en smula förvirrat där ett tag, men det löste sig! där åt vi jordgubbar, skålade och jaa picknickade rent allmänt.

sen for vi vidare mot ebbenjarka och där väntade en varm bastu och en varm badtunna! det var första gången jag badade badtunna också, det blev en eftermiddag med flera premiärer! vi satt i tunna i flera timmar och myste på!
sedan blev det middag i en jätte kåta och efter det var min del i härligheten slut! :)

nu hoppas jag att damerna som fortsätter aftonen får en oförglömlig afton ;)

lite bilder då..



glatt picknick-gäng! blivande bruden bär såklart slöja!



lillith och cilla bredvid badtunnan!









tack för en trevlig heldag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0