kvällspyssel



har varit och handlat en duk till vårt i övrigt kanske inte super snygga utebord.
men jag insåg att man behöver inte köpa massa nya saker för att göra det lite hemtrevligt.
tog med mig fyra runda stenar från mamma och pappas trädgård som jag målade.
tog tio minuter max. sen blir det en vit ljuslykta på vårt nya bord.

några sommarblommor har jag inte hunnit skaffa mig än.
vill ha en pelargon eller två. men det återstår att se!



en bild tagen från köksfönstret ner på bordet med ny duk!
begagnat bort, hemgjorda stenar.
hela kalaset har kostat mig under 100 kronor! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

hör du du du...jag gillar mitt bord!!! Det är fint!!!

2011-06-16 @ 19:45:51
Postat av: Elin

jaja det är jättefint mamma ;)

2011-06-17 @ 10:36:50
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0